Ben kirke’nin mitolojik bir kurgu olduğunu biliyordum .. okumadan önce bu kadar beğeneceğimi düşünmemiştim.hiç bir inceleme okumadan okumuştum.. okuyunca anladım ki sadece ben etkilenmemişim :) kirkenin en çok doğum sonrasında yaşadıklarını içselleştirdim.. çok güzel anlatılmış beklentimin çok üstünde bir kitaptı