Uzun süredir bu kadar heyecanlı, stresli ve korku dolu okuduğum bir kitap olmamıştı. Kitap ne olduğu belirli olmayan bir varlığı gören insanların öldüğü bir hikayeyi konu alıyor. Ne olduğu belli olmayan bu “şey” insanlara göründüğünde insanlar akıllarını kaybedip intihar ediyorlar. Kitabın ana kahramanı ise hamile ve yakınlarını yavaş yavaş kaybediyor. Hayatta kalanlar gözlerini kapayarak hayatta kalmaya çalışıyor ama yaşadıkları o kadar heyecan dolu ve korkunç ki okurken aşırı stres oldum. Ne olacak şimdi acaba diye düşündüm, spoiler da vermek istemiyorum ama tek bir evde toplanan 5 kişinin sonradan arasına katılan Moliere karnında doğacak bebek için elinden gelen her şeyi yapmaya çalışıyor. Çok sürükleyici harika bir kitaptı yazara hayran kaldım. Kitap bittikten sonra acaba ikincisi var mı diye baktım, varmış!!!
Kitabın devamı Moliere isimli bir kitap hemen sipariş verdim onu okumak için sabırsızlanıyorum, hatta yazarın diğer kitaplarını da okumak istiyorum böyle sürükleyici gerilim dolu kitapları okumaya çok ihtiyacım varmış elimden düşürmeden her an bu kitabı düşünerek yaşadım sonunu merak ettiğim için bir an önce bitirmek için can attım mükemmel ötesiydi daha nasıl övebilirim bilmiyorum.
Not: filmini beğenmedim kitabı çok daha iyi kesinlikle.