Puan vermedi·%53 (232/432 syf.)· Kitabı yarıda bırakma sebebim kesinlikle kötü olması vs. değil. Kitabı ilk aldığımda tek seriden oluşan bir kitap sanıyordum fakat kitap 3 serilikmiş. Ben genelde serinin devamı elimde olmadığında o kitabı okumayı tercih etmiyorum çünkü akışına kapıldığımda kitabın devamını beklemeği sevmiyorum. Genelde tercih ettiğim kitaplar eğer seriyse serisinin tamamını almaya özen gösteriyorum bu yüzden elimde ya serisi tamamlanmış kitaplar yada tek kitaptan oluşanlar oluyor.
-Bu tamamen benim kişisel görüşümdür.
Onun dışında geldiğim 232. sayfaya kadar kitapta tek saçma bulduğum nokta sır dediği şeyin bence sır olarak sayılmaması ama devam etmediğim için kitabın geri kalanları hakkında yorum yapmam doğru olmaz :)