·288 syf.····Okunma: 17 Ocak 2025 15:38 Uzun zaman sonra bir kitap hakkında yazmak istedim. Çok bir beklentim olmadan aldım kitabı. Gerçi iyi yapmışım diyorum kendi kendime. Evet, aslında öyle çok olay yok. Kitap bir kaç kişi etrafında neredeyse aynı mekanda dönüyor. Fakat ilginç bir şekilde kendine bağlıyor. Nedenini çok bilmesem de bir iyileşme öyküsü olduğu ve hayatın içinden anlar barındırdığı içindir belkide. Dürüst olmak gerekirse ilk ellinci sayfalardan sonra bırakmayı düşünmedim değil. Aslında kitaba 8 yıldız vermemin sebebi de bu olsa gerek. Bazı bölümlerin gereksiz uzatıldığını düşünüyorum. Belki daha kısa olsaydı daha dolu ve akıcı olabilir miydi bilmiyorum. Bu sizi yanıltmasın gayet akıcı aslında.
Eğer kitap ve kahvelerden hoşlanıyorsanız ve biraz dinlenmek istiyorsanız bu kitap tam size göre olabilir.
Bol okumalı günler dilerim.