Kitabı beğendim ama aşırı bayılmadım yani şöyle düşün aklımda kalan çok bir sahnesi yok ama okurken de öyle zorla okumadım neyse. Kızımız gezi yazarı? Kankisi olan oğlumuzla birlikte geziyorlar tatile birlikte çıkıyorlar falan sonra bunlar bir gezide olay yaşıyor ve ikisi de bir daha yazmıyor diğerine. Sonra kız yine dayanamayıp yazıyor falan tekrar tatile çıkıyorlar falan filan. Arkadaşlıktan aşka olayı var. Kız daha düşkün olan taraf kimse beni sevmiyor ağlıyor ediyor oğlumuz destek olan taraf. Karakterlere bağlanmadım