·125 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Ocak 2025 23:44 Shakespeare… Hemen hemen bütün kitapları var bende,okuyorum zaman zaman.Shakespeare beni çoğu zaman güldürür ancak çoğu zamanda şaşırtır.Yaşadığı zamana göre komik bulunabilen bazı cümleleri ,çağımızda (kadın ,Türk ,yahudi …gibi)doğal olarak hoş karşılanamaz.Ancak eserin yazıldığı zaman için düşünüldüğünde bazen komik bazen sorgulayıcı bazen de şaşırtıcı cümlelerle insanı vuruyor.
Hırçın kız da inatçı ,saygısız ve küstah bir kızın ehlileştirilmesi !…konu edilmiş
Keyifli okumalar…