·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ocak 2018 16:08 Yazarın okumadığım diğer kitaplarına geç kaldığım hissi...
Evet,kitabı okuduğum her satırda bunları da düşündüm.
Yazarın hayatından kesitlerle yazılmış,bazen kendini sorgulama,bazen de okuyanın kendini sorgulaması şeklinde,diyalog kuruyormuşçasına okuyacağınız ve tat alacağınız bir eser.