Sevmedim
Puan vermedi·408 syf.··
2025 1. kitabı
Kitabı hiç sevemedim. Özetle bir kızımız var kızın babası yıllar önce kızı terk etmiş kendini Allaha adamış çünkü:) Yani islamda böyle bir şey yok He git kendini Allaha ada çok istiyorsan ama çocuk yapmadan önce düşüneceksin onu. Çocuk yapıp sonra onu terk edemezsin. Ne saçmalık? Bir de kızımız kitabın sonunda hak veriyor babasına o daha saçma. Adam haklı değil? Mevlana'dan da bir çok alıntı vardı Mevlana'yı da çok sevemediğim için alıntıları da sevemedim. Bildiğiniz sevmedim ya tavsiye etmem.
Bab-ı EsrarAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201842,7bin okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.