·144 syf.····Okunma: 17 Ocak 2025 00:00 Kore edebiyatında okuduğum 2.Kitaptı.
İsminden dolayı dikkatimi çekti ve şans vermek istedim ve herkesin şans vermesi gerektiğini düşünüyorum.
Kitap yazarımızın psikiyatristiyle olan diyalogları ele alıyor (tamamen terapi masrafımı karşıladı diye düşünüyorum)
Ve tam olarak kitaba olan ilgim bundan dolayı BEN'i okurken kendimi okuyormuş gibi hissettim.
Hayatının çoğu alanında benzer düşüncelere,bakış acılarına sahip olmamız beni şaşırttı.
Hislerimi açıkça dışa vurabilen biri olmadığım için kitapta açıkça hislerimin yazılmasıydı beni şaşırtan.
Mükemmel bir robot olma arzusu, aşırıya kaçma, birinden hoşlandığında kolay bir hedef olduğunu düşünmesi ve hoşlandıklarına karşı asla ilk adımı atmaması, yakınlığa ihtiyaç duyma ile aynı zamanda başkalarını kendinden uzak tutmak isteme çelişkisi ve daha fazlası...
Bunlar ilk sayfalarda okuduklarımla kendimi anımsamam için bir kaç örnek.
Herkesin kendini depresif hissettiği zamanlar olmuştur onun için bu kitabı okuduğunuzda sizde ayni şeyleri hissedeceksiniz.
"Çünkü insan yüreği, ölmek istediği de bile çoğu zaman, bir yandan tteobokki de yemek ister"