Yas konusunu son derece duyarlılık ve gerçeklikle anlatan bir kitap. Kardeşini kaybeden ve hayata küsen genç bir kızla, eşini kaybeden kanser hastası yaşlı bir adamın tanışmaları, yol arkadaşlıkları ve dostluklarını anlatıyor. Bu karşılaşma ile genç kızın kaybıyla yüzleşmesi ve iyileşmesi, adamın son amacını gerçekleştirmesi ve birbirlerinin yaralarını sarmaları çok naif ve güzel bir dille anlatılmış. Okurken gözyaşları içinde kalsanızda kalbinizi ısıtıyor, ölüm ve kayıplara bakış açınızı geliştiriyor.