·430 syf.····Okunma: 19 Ocak 2025 03:17 Khaled Hosseini romanında Afganistanın içler acısı yaşantısını bizlere yaşatıyor. Romanı okuduğumuzda ne kadar da Cumhuriyetin değerli olduğunu Mustafa Kemalin türk kadınına ne kadar önemli değer verdiğini insanca , özgürce , eşit bir şekilde yaşamanın ne kadar güzel olduğunu gösteriyor. Leyla ile Meryemin yaşadığı dramı okuyup yaşamak Mustafa Kemal’e sonsuz şükran beslememi ve hayranlık kat sayımı kat be kat arttırıyor.