·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ocak 2025 11:25 Bu manga serisini biraz karışık okuduğumu biliyorum ama bunu çokta dert etmiyorum. Ayrıca birinci ciltten önce sıfırıncı cildi okuduğum için iyi yaptığımı düşünüyorum. En azından bazı şeyleri önceden bildiğim için şimdi ne okuyorum demiyorum. Güzel bir seri. Devamının hepsi yanımda olsaydı güzel olurdu. Acaba tüm bunlar animeye başlamam için bir sebep mi? Belki de öyledir. Yuuji'nin yerinde olsaydım, acaba nasıl davranırdım? Biraz alışılmış başrollerden farklı gibi ama ilginç bir karakter ve karakter gelişimini takip etmek merak uyandırıcı. 2025 yılı manga yılı oldu resmen. :)