Bu kitap bende derin bir iz bıraktı diyebilirim. Kitabın estetiğinde kayboldunuz mu bir daha içinden çıkamıyorsunuz. Beni o verdiği esrarengiz ve 'dark academia' diyebileceğimiz hava çok etkiledi .Her zaman böyle küçük sanat topluluğu hikayelerine bir zaafım olmuştur (ölü ozanlar derneği gibi) ve bu zaafımı bu kitap çok güzel okşadı. Keşke ben de Julianla ve diğer 6 kişiyle eski yunanca dersine girip bunun trajik güzelliğiyle ilgili sohbetler(Julian'ın belirttiği gibi 'oyunlar' belki de) üstünde Baccus ayinlerinin trajedisini ilk gözden görebilsem. Donna TarttGizli Tarih