Puan vermedi·319 syf.····Okunma: 19 Ocak 2025 22:20 Kitabı okuyup bitirmek iki haftamı aldı.Başta okurken beni zorlamadı. Çünkü Felix'in hayatı ilgimi çekmişti. Ancak ortalara doğru birçok okurun da dediği gibi betimlemeler fazla olduğu için zorladı. İlk yüz sayfaya kadar çok fazla diyalog olmadığı için de kopuk kopuk okumak durumunda kaldım. Çünkü beni sıkmaya başladı. Ama iyi ki sonuna kadar dayanmış ve okumuşum. Evet betimlemeler fazla ki buda yazarın dilinin ve anlatımın gücünün ne denli kuvvetli olduğunu gösteriyor. Kitabın arasında serpiştirilmiş mektuplar benim okurken en çok zevk aldığım bölümdü. Anne sevgisi olmadan büyüyüyen Felix'in aşkının annesiz büyümesinden mi tutkudan mı olduğunu bence kitabın sonlarına doğru anlıyorsunuz. Ailenin ne denli önemli olduğunu bence başat karakterlerden anlıyoruz. Eş seçerken eksik olan neyse onu tamamlamaya çalışıyoruz. Yani iki yarım bir bütün olmaya çalışıyor. Ama iki yarımın bir bütün olması muhtemel mi? Ben kesinlikle kitaba şans vermenizi istiyorum. Çünkü gerçekten sonunda sizde güzel duygular bırakacağına inanıyorum. İyi okumalar ....