Halil
@_inalcik
Takip Et
Puan vermedi
·
477 syf.
·
Kitabı okudu
·
2025 1. kitabı
Okuyan herkes çok övmüştü,ben çok sevemedim kötü bir kitap değil ama çok övgüyü de hakettiğini düşünmüyorum,ben dünya klasiklerinden devam edeyim en iyisi.
İntermezzo
Sally Rooney · Can Yayınları · 2024
4,440 okunma
2 beğeni
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap