Bir adam ve bir kadın aşık oluyorlar. Aşklarını yaşamaya başlıyorlar sınır olmadan. Onlara göre aşkı nikahla devam ettirmeye gerek yok. Kadın hamile kalıyor. Annesi bu ilişkiye karşı çıkıyor. Onu ikna etmeye çalışıyorlar ama olmuyor. Sonuna parasını alıp gitmeye karar veriyorlar. Kadın sonuna kadar karşı koyuyor mecburen onu öldürmek zorunda kalıyorlar ve bir tekneyle başka bir şehre gidiyorlar. Hiç bilmedikleri bir şehirde kadın kocaman karnıyla adamla birlikte sokak sokak kalacakları bir oda arıyorlar. Kimse onlara oda vermiyor. Her kapıyı çalıyorlar. Sonunda yaşlı bir kadının evine giriyorlar zorla. Herkesten tek tek yardım istedikten ve bütün yağmur ve soğuk boyunca sokak sokak gezdikten sonra bu ev onlar için şart oluyor. Sonunda biraz ısınıyorlar. Ertesi gün kadının doğum sancıları başlıyor. Bir ebe bulup getiriyor adam. Artık bu evde minik bir oğlan var. Yaşlı kadın düşüyor mahallelinin aklında onlar kadının evinde ama kadın ortalarda yok. Onu da öldürmek zorunda kalmıştı çünkü adam. Bu ölümler duyuldu yavaş yavaş.. Bir gün adam sevdiği kadına bir yüzük almak üzere başka bir şehre gitmeye karar verdi. Kadın biliyordu bu onu son görüşüydü..
•
Kadın ve adam birbirini çok seviyordu. En derinden bağlılardı. Adeta iç içe geçmişlerdi. Hiçbir şehir bu güzel sevgiyi kabullenemedi. Bu büyük aşk hiçbir yere sığamadı. Bu bir kadın ve bir adamın hiçbir yere sığdırılamama hikayesi.. Okuyunuz , keyifli okumalar