Meh çok çok efsanevi wauww değildi ama bana 'Haydaaaaaaa' 'oha' dedirtti.Siyahlı beyazlı kitapların ortak özelliği bu galiba :D Hepsini seviyorum bu kitaba da puanım 7 oldu ama diğer kitapları daha güzeldi bu kitap başka bir arkadaşımızın da dediği gibi üstün kötü yazılmış ama yine de güzel