Malma İstasyonu ‘nu çok yüksek bir beklentiyle almıştım ve son ana kadar gerek yazılış tarzının farklılığı gerek sürükleyici temposuyla beni şoka uğratacak bir son heyecanı ve beklentisiyle ilerledim.
Evet gerçekten daha önce hiç okumadığım bir şekilde kaleme alınmış ve hiç sıkmadan okuyucuyu elinde tutan bir kurguyla ilerliyor FAKAT bu kadar iyi yorum görünce şoka uğratacak bir son beklentisine girmemek olanaksız. Ben de buna aldanarak okudum ve sonunda büyük bir hayal kırıklığına uğradım.
İyi tarafından bakarsak okurken keyifli vakit geçirdim nice kitaplar var hayal kırıklığının yanında okurken de dili ve anlatımıyla da sizi boğabilir :/ Bu onlardan değil iyi bir başlangıç iyi bir beklenti oluşturma buruk bir son.