2/10
·%42 (325/764 syf.)·
Beyaz Leke Kitabı bitirebilirim sandım ama bu kadar sabredebildim. Bazı mantık hataları resmen okuyucuya hakaret gibi. VE GERCEKTEN memleket o haldeyken karakterlerin aşık olması ve cıvık cıvık hareketleri o kadar saçmaydı ki amaçlarını unutmuşlardi resmen. Aşk salaklaştırmış karakterleri. Ama tahammülümü bitiren şey Marco karakteri oldu ????? Yazar hanım hayatında hiç asker görmüş mü acaba? Çünkü yazdığı Marco karakteri ciddiyetten son derece uzaktı. Ve ben görev başında böyle laubali konuşan bir asker olacağını sanmıyorum ki bu adam sözde timin başıydı :D Son olarak her yerde yeşil göz görmek de midemi bulandırdı ihsjhwhihiw evet canım etrafımızdaki 10 kişiden 7si yeşil gözlü :d Son olarak ekleyeceğim şey: konu ilk başlarda güzel görünebilir ki bence güzel bir konusu var ama böyle iyi bir konuyu mahvetmekte emek ister. O yüzden tebrik ediyorum yazarı
1000Kitap
Beyaz LekeAslı Arslan · İndigo Kitap · 20246,2bin okunma
·
1.060 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hikâye bu zaten. Onlar o adaletsiz sisteme baş kaldırıyorlar. Bu yolda birlikte yürüyorlar. Ve aşık oluyorlar. Eğer kitabı gerçekten okusaydın anlardın bence. Cıvık cıvık kddkkdkdkd. Sence cıvık karakterler olsalardı bir sistem, bir savaş uğruna kendini feda eder miydi Eftalya ve Tugay. Fırsatları varken, ki vardı. Hiçbir şeyi umursamadan herseyi ardında bırakıp kaçabilirlerdi. Tugay bunu Eftalya'ya sundu zaten. Ama Eftalya kabul etmedi. Savaştı ve kazandı.