Hikâye bu zaten. Onlar o adaletsiz sisteme baş kaldırıyorlar. Bu yolda birlikte yürüyorlar. Ve aşık oluyorlar. Eğer kitabı gerçekten okusaydın anlardın bence. Cıvık cıvık kddkkdkdkd. Sence cıvık karakterler olsalardı bir sistem, bir savaş uğruna kendini feda eder miydi Eftalya ve Tugay. Fırsatları varken, ki vardı. Hiçbir şeyi umursamadan herseyi ardında bırakıp kaçabilirlerdi. Tugay bunu Eftalya'ya sundu zaten. Ama Eftalya kabul etmedi. Savaştı ve kazandı.