·639 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Ocak 2025 22:57 Bir kaç gün önce elime alıp bitirmek için can attığım kitaplardan biri …son kitabı en güzel kitabı oldu benim için.Kitapta serinin diğer kitapları gibi sadece ince Memede değil ,diğer ismi geçen kişilerin hayatlarından bahsetmesi kitabı daha çok okunur kıldı benim için .Anacık sultanın ölümü ,Bayramoğlu’nun hayat hikayesi ve fedakarlığı “.Ayrıca Murtaza ağanın neden eşkiyayalara karşı bu kadar korktuğunu psikolojik olarak önümüze sundu bu kitap.Yazarın insanın içinde yaşayan kurt” cümlelerden değilde ,Memedin kasabada yaşama kısmında çok güzel kavradım .kitapta yer yer ah be seyran dedim ,beklemeyi,sabrı sana bıraktılar …
Evet serimiz bitti :)