Üniversite sınavına hazırlanırken okumam gereken kitablar sırasındaydı. O kadar çok sevmiştim ki hiç bitmesin istedim ve dilimden düşmeyen bir kitap oldu ve hayla da öyle hep öneririm bu kitabı yakın çevreme.
Her şey Cahandar ağanın karısı Zernigarın üzerine evli bir kadını kaçırıp kuma olarak getirmesi ile başlar. Evli bir kadını kaçıran Cahandar ağa öz ablasını namus üzerinde öldürür. Ve sizce bu kişinin hayatında daha sonrasında neler olur? Karısı kaçırılan kişi intikam için neler yapacak?
Bence okuyun da görelim))