·524 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ocak 2025 17:24 Okuduğum en etkili manga değildi ama yazarının önceki kitabını beğendiğim için belki, bir tık, beklentim yüksekti. İlk başta bir fantastilik bekledim, sonra acaba fantastik bir yanı yok mu dedim, sonra okumaya devam ederken fantastik bir yanı varmış anlaşılan. Bazı şeyler bana tam açıklanmış görünmedi. O tanıştığı, sürekli gördüğü kişiler ilerideki hâli miydi? O hale gelmemek için onları görmesi mi gerekiyordu? Mutluluk nedir olayını sevdim ve hikaye akıp gitti, başrolde zaten kendimi buldum. Güzel kurguydu. Her yaştan insanın okuyacağı bir kitap bence. Akıp gitti.
"Her insanın mutlaka "baştan başlamak" istediği olmuştur.
"Hayat, kendi yazdığın bir hikayedir."