Daha kısa olabilirdi…
7/10
·432 syf.··
2025 6. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 22 Ocak 2025 00:36
Kitap ilk başlarda çok keyifliydi. Karakterleri çok sevdim, çift uyumu çok güzeldi, akıcı ve hızlı okunuyordu ama kitap fazla uzatılmıştı. İlk yarısında bütün olaylar hızlı gelişirken diğer yarısında okurken sıkılmaya başladım. Gelişme kısmı biraz daha kısa tutulup sonuç kısmı işlenseydi 10 puan verirdim. Ben bu tür kitaplarda hikayenin bu kadar uzun uzun anlatılmasını sevmiyorum. Bu tamamen kişisel bir görüş. Yine de okumanızı tavsiye ederim.
Hayata Dair
ÇarpışmaBal Khabra · Nemesis Kitap · 2024298 okunma
·
174 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yaş sınırını söyleyebilir misin?♡
Didem Koçak
Gönderi Sahibi
18 yaş ve üzeri ☺️