·432 syf.····Okunma: 22 Ocak 2025 00:36 Kitap ilk başlarda çok keyifliydi. Karakterleri çok sevdim, çift uyumu çok güzeldi, akıcı ve hızlı okunuyordu ama kitap fazla uzatılmıştı. İlk yarısında bütün olaylar hızlı gelişirken diğer yarısında okurken sıkılmaya başladım. Gelişme kısmı biraz daha kısa tutulup sonuç kısmı işlenseydi 10 puan verirdim. Ben bu tür kitaplarda hikayenin bu kadar uzun uzun anlatılmasını sevmiyorum. Bu tamamen kişisel bir görüş. Yine de okumanızı tavsiye ederim.