·512 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Ocak 2025 08:50 Kitabı okumaya başlarken beni bu kadar sarsacağını tahmin etmiyordum açıkçası. Stalin dönemini, savaşın uzun süreli yıkıcı etkilerini bir aile dramı ve
roman karakterlerinin iç içe geçen hikayeleri üzerinden anlatıyor.
Çerez tadında, hoş vakit geçirmelik bir roman okuyacağımı düşünerek başlayıp soluksuz okudum. Leningrad kuşatması, İkinci Dünya Savaşı yılları, savaşın beraberinde getirdiği yokluk ve kıyım çok güzel anlatılmış.