Okuduğum yedinci Sabahattin Ali kitabı oldu. Bu kitabı bende ona dair farklı bir görüş açtı. "Bir Hakikatin Hikayesi"nde kendi hayatının yaşanılan bir şeyini hikayeleştirdiği tahmin edilmektedir. O hikayede yazarımızın sübyancı olma ihtimalini gördüm. Öğretmen olarak kendi öğrencisine göz koymak büyük terbiyesizlik. O hikaye dışında her şey güzeldi.