·348 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Ocak 2025 01:50 Zorba’ya başladığımda fazla abartılmış bir kitap olduğunu düşündüm. Yazarın kalemini beğenmiştim ama o kadar da etkileyici bulmamıştım. Ama kitap ilerledikçe Zorba yüreğime işledi; onun hem patronu hem kitabın anlatıcısı olan kişiyle arasındaki çıkarsız ve temiz dostluğu beni çok etkiledi. Ve kitabın neden bu kadar sevildiğini anladım. Zorba’dan ayrılmak çok zor oldu, kitap hiç bitmesin istedim…