Oncelikle bu bir oznel dusuncedir.Aslinda kitapin yazim dili daha guzel olsaydi kitao gercekten iyi kurgulanmis.Onur tavirlari hoc hosuma gitmedi tamam annesi ilmus olabilir ama bi tek annesini kaybeden sen degilsin ve insanlari kiramazsin.Sacma.5 kitabini da okudum surekli ayni olaylar tekrarlaniryor ve bir sure sonra baya sikiyo.Surekli Zeynep kaciriliyo onur kurtarıyor ender oldu saniliyo ama olmuyo falan filan.Hikaye gereksiz fazla uzatilmis.Ve kitapin okuma kitlesi bence 10-14 yas arasindaki kizlara hitap ediyor.