Puan vermedi·280 syf.····Okunma: 23 Ocak 2025 23:38 Evladım Sana Diyorum okuma kulübünün önümüzdeki 3 ayda okuyacağı harika kitaplardan biriydi. Ben öne alıp hemen okumak istedim ve 2 günde bitirdim. Kalbimde yer edecek kitaplardan biriydi. Annesi tarafından psikolojik ve fiziksel olarak istismara ve ihmale uğramış iki kardeşin 2. Dünya savaşının çıkmasıyla o cehennem evden ayrılma şansını elde etmelerinin hikayesini anlatıyor kitap. Kitapta daha önce konuyla ilgili okuduğum bir kaç kitap geldi aklıma ama en çok da İyi Geceler Bay Tom kitabına benzerlikleri dikkatimi çekti. Çocukların bir cehennem evde doğmuş olmalarına rağmen annelerini affetmeye karşı bu kadar istekli olmaları bana çok dokundu. Onlara yaptıkları onca şeyden sonra anneleri “sizi seviyorum pişmanım” dese hemen kalplerini açacaklardı. Çocukların hayatında sevgisini ve ilgisini esirgemeyen bir yetişkinin olmasının önemi ebeveynlik kitabı okurları tarafından bilinir. Bu kitapta da ihmal edilmiş çocukların sevgi ve ilgiyle nasıl da çiçek açabileceğini görüyoruz. Güzel ülkemdeki ve dünyadaki her çocuğun çiçek açacağı büyüyüp serpilip potansiyeline ulaşacağı evlerde doğup büyümelerini dilerim.