Puan vermedi·304 syf.··Beğendi
· Dili oldukça akıcı, yormayan ve okurken keyif alınabilecek bir kitap olduğunu düşünüyorum. Çocukların okuması gerektiğini fakat mutlaka okumaları gerekiyor diyebilecek kadar da harika,muhteşem gibi abartıları yükseltebileceğim bir kitaptır diyemeceğim.
İlk olarak Momo’nun insanlara verdiği önemi dinlemeyle çok güzel anlatması, birliği, arkadaşlığı ve sevgiyi davranışlarıyla göstermesi ve güzel karakterli olmasının karşılığını görmesi…
İkinci olarak kitabın, “zaman” kavramı üzerindeki öğreticiliğiyle, zamanın kıymetini, zamana yüklediğimiz anlamı, zamanı nasıl yönettiğimizi ya da akan zamanın farkındalığını, koşuşturduğumuz hayatın içindeki bizlere şöyle durup bir düşünmemizi sağlattırıyor. O yüzden çocuklar da okumalı ki daha hayatın başında zaman üzerine şöyle bir oturup düşünebilsinler.
Harika diyememe sebebim ise akışında sıklıkla kesintilerin olması ve bir bütün biçiminde algılanmasında zorluk yaşanmasıdır.
Sevgiyle… :)