Perilerden cinlere,düklerden aşıklara romantik bir komedya.Eserdeki imgelemeler takdire şayan.
Shakespeare seyirciyi eğlendirirken,
bireysel ve toplumsal eleştiri yapmaktan da geri durmamış.Eser,aynı zamanda o dönemdeki kadına bakış açısınıda bizlere gösteriyor.
Shakespeare okumak cidden düşünce dünyasını genişletiyor. Sevdiğim yazarlardan biri.
"Fırtına" eserinide şiddetle öneriyorum.