·1062 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Ocak 2025 22:56 Öncelikle bitirdiğime inanamıyorum. Emeği geçen herkese teşekkürler.
Kitabın ne anlattığını anlatmayı düşünmüyorum. Daha ziyade hissettirdiğini anlatacağım. Karakterlerin düşüncelerini, hislerini çok güzel özümsememize yardımcı olmuş Tolstoy. Her karakteri ayrı ayrı anladım, neden neyi yaptıklarını görebildim.
O kadar sayfa okunur mu diyor insan başta ama inanın sıkılmıyorsunuz. Bitsin istiyorsunuz ama ne olacak diye merak ettiğiniz için.
Kitabı okuduğum için çok memnunum ve mutluyum.