Bana okuma alışkanlığı kazandıran kitap Sefiller'dir.Victor Hugo'nun ne kadar büyük bir yazar olduğunu Cemil Meriç'i okuduktan sonra daha iyi anladım.Cemil Meriç kitaplarında Victor Hugo'dan sıkça bahseder.Notre Damme'nın Kamburu kitabını da okudum, o da harikulade,ancak Sefiller'in yeri bende çok çok başka ve hep öyle kalacaktır,okumadıysanız daha çok geç kalmadan okuyun ve bu zamana kadar niye okumadığınıza pişman olun.