Puan vermedi·210 syf.····Okunma: 25 Ocak 2025 10:17 Kitabı bitirdiğimde düşündüğüm tek şey 'acıya alışmış' olmamdı. Kitapda o kadar çok acı olaylar oluyor ki. Ilk acıda hıçkırarak ağladım. İkincisinde sessiz sessiz ağladım. Üçüncü olayda gözyaşlarım azalmıştı. Ondan sonra olan her şeyi kabullenmiş olmalıyım ki, kitabın ortasında ağladığım gibi ağlamadım. Gerçek hayatta ki gibi acıya alışmış miydim? Yaşamak bu mu? Acıya alışmak mi?