·230 syf.····Okunma: 25 Ocak 2025 08:20 Kitabı açıkçası pek sevdiğim söylenemez, Hemingway'den daha Güzel bir kitap bekliyordum. Büyük bir beklenti ile başladım kitaba ama umduğumu bulamadım. Kitap biraz anı, biraz günlük, biraz otobiyografi gibi olmuş.
Eserde roman yazmak için gazeteciliği ara veren bir yazar var. Hemingway de aslında bir gazetece ve o da zaman zaman roman yazmak için gazeteciliği ara vermiş. Zaten bu kitabı yaparken de bir roman üzerinde çalışıyormuş.
Kitap tamamen boş diyemem asla sadece ben büyük bir beklenti ile okudum o yüzden.