Atatürk’ün neden tavsiye ettiğini okuyunca anlıyorsunuz. Hiçlik içerisinde, her tarafında yolsuzluk olan bir ülke en baştan nasıl ayağa kalkar, tekrar bir sistem düzen bu kadar yozlaşmada nasıl kurulur anlatıldığı bir kitap. Bazen ülkemiz için buradan kurtuluş olmaz denildiğini duyuyoruz, ama bu kitap tam olarak bu tarz durumlardan nasıl aydınlığa, adalete ve güzel günlere çıkılabileceğini gösteriyor. Halkın her kademesi ile tek tek işini doğru ve namuslu yapmak adına oturumlar, konferanslar yaparak sistemli çalışmalar ile herkes aynı hedefe yöneltilerek ulaşılamayacak hedef yoktur.