Aslında insanların özel mektuplarını alıp böyle kitap haline getirip yayımlamak ne kadar etik bilmiyorum. Sabahattin Ali'nin eşine ve çocuğa karşı olan olan mektuplarını okurken mutlu oldum. Romantik birisi. Yazdıkları beni bile güldürdü yer yer. Sevdim.