Ben bir Debbie Macomber hayranıyım. Kaç yıldır kaç kitabını okudum sayısını bilmiyorum.Tüüm kitap serilerine sahibim. Ve sanırım tüm o kitaplarının arasında Alaska Tatili en az beğendiğim olabilir. Sanki yazar kitabın kulağına sen “kitap olacaksın” diye fısıldamış gibi adeta. O kadar sıkıldım ki ve bu benim için bir ilktir. Üzdün debbie