Bir oturuşta okunan, ilgi çekici ve sürükleyici bir kitaptı benim için. Son zamanlarda okurken en keyif aldığım kitap bile olabilir. Sadece kitap genel olarak cok metaforikti, bazı yerleri okurken 'burda sanırım bir yere değindi' deyip geçtiğim oldu, buna rağmen güzeldi. Yıllar sonra olur da okursam belki çok daha farklı anlamlar çıkaracağım bir kitap olabilir.