·720 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Eylül 2024 13:38 || kitap yorumu
sizlere çok severek okuduğum mükemmel bir kitap ile geldiim
başrol kızımız -nehir gibi- shannon, çok küçük yaşlardan beri hem babası hem de okulundaki birçok kişi tarafından zorbalığa uğrayan bir kız, shonnon’un okulundaki durum katlanılmaz bir hal alınca annesi onu tommen kolejine gönderiyor. daha ilk gün okulun ragbi takımı kaptanı johnny shonnon’un kafasına yanlışlıkla top atıyor ve bu şekilde tanışıyorlar.
johnny ve shonnon arasındaki ilişkiyi çok sevdim, birbirlerine karşı olan düşünceli davranışları olsun, bütün kötülüklerden korumaya çalışması olsun okumak gerçekten güzel hissettirdi. johnny’in bu kadar ince düşünceli olması, korumacı olması çok güzeldi. burada johnny’i böyle överken shonnon’u asla es geçemem, o kadar masum o kadar tatlı ki olumsuz diyebileceğim hiçbir şey görmedim baş karakterlerde. - shonnon’un anne babasından nefret ediyoruum-
kitaptaki ilişki slow burn olarak ilerliyor ve bu yüzden kitap akıp gidiyor, kitaba başlamadan önce kalın diye biraz tedirgin olmuştum ama okudukça sayfaları nasıl bitirdiğimi anlamadım bile
johnny’in yakın arkadaşı gibsie çok komikti onun sahnelerini hep gülerek okuduum :))
ve son olarak şunu da söylemek istiyorum, zorbalığa uğrayan bir insanın neler yaşadığını, hissettiğini çok güzel işlemiş yazar kitapta, bence güzel bir farkındalık olmuş
#onüçünağlamak #chloewalsh