·944 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Haziran 2024 14:59 || kitap yorumu
demir alev | rebecca yarros
eveet sonunda en sevdiğim serinin yeni yorumuyla geldiim, aslında kitabı ön siparişten aldım ve gelir gelmez okuyup bitirdim ama kpss sürecinde paylaşamamıştıım
kalbimde o kadar güzel bir yer edindi ki bu seri gerçekten doyamıyorum okumaya, bin sayfaya yakın olan bu kitaba bile allahım neden daha uzun değil ki diye sitem ettim siz düşünün artık beni
𓆰𓆪 dördüncü kanat zaten çok heyecanlı bir yerde bitmişti bu kitap ise kaldığı yerden devam ederek başlıyor, ilk sayfalarda aksiyon olmamasına rağmen ben okurken sıkılmadım. iki kısımdan oluşuyor ikinci kısım o kadar aksiyon doluydu ki aşırı sevdim, yazarın kalemi kurgusu çok güzel okurken resmen o dünyada gibi hissettim kendimi
𓆰𓆪 kitaba dair özlediğim şeyler en çok xaden - violet ve tairn - andarna ikilileriydii, hele andarna o kadar tatlıydı ki resmen ejderha fanı oldum onun sayesinde, ergen bir andarna okuyoruz bu kitapta ve onun hakkında daha fazla bilgi sahibi oluyoruuz spoiler olmasın diye daha fazla konuşmak istemiyoruum
𓆰𓆪 violet’in gücünü kullanmayı öğrenmesi ve o güçlü duruşu çok güzeldi, böyle güçlü kadın karakterleri okumayı çok seviyoruum
𓆰𓆪 xaden’ı okumayı bu kitapta daha çok sevdim, violet’e olan duyguları sahiplenmesi o kadar güzeldi kii aşırı sevdim onları okumayıı tabi violet’in kıskançlık sahnelerini de söylemeden geçemeem
şimdi heyecanla üçüncü kitabı - onyx storm- bekliyorum ve maalesef daha çok zaman vaar, arkadaşlar lütfeen okuyun yaa çevremdeki herkese övmek istiyorum bu seriyi, kimse mahrum kalmasın bu dünyadan istiyoruum
#demiralev #rebeccayarros #olimposyayinlari