selaam, hizmetçi kitabının ikincisi ile geldiim
kitabı okurken yine çok gerildiiim, o kadar güzel ters köşeler vardı ki yine beni çok şaşırttıı
kitabın konusuna gelecek olursak;
ilk kitaptan tam 4 yıl sonrası..
millie hayatında yeni bir sayfa açmaya kendini adamıştır. üniversiteyi bitirmeye, sosyal hizmetler alanında çalışmaya ve yardıma muhtaç olan kadınlara ve çocuklara yardım edecektir. tabii ki söz konusu millie olunca işler asla planladığı gibi gitmez gidemeez ️
yine masum bir karakter, asıl suçlu ve millie üçlemesi var, kitabı okurken darbeyi kesin şurdan yiyeceğiz derken öyle bir ters köşe yapıyor ki neye uğradığınızı şaşırıyorsunuz.
yazar gerçekten bu işi çok güzel başarıyor
ben çok severek okudum ve kesinlikle tavsiye ederiim