Eğer film ya da dizi olsaydı çok çabuk bitirirdim ama kitap o kadar çabuk bitmedi. Aralarında yaş farkı olan iki kardeşin birbirlerinin duygularına ne kadar yabancı olduğunu görüyoruz. Küçük olan kardeşin toyluğu zaman zaman sinirimizi de bozuyor İlişkiler hakkında güzel bir kitap ama betimlemelere dayanmamız gerekiyor