·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Ocak 2025 15:52 Ocak ayı bitmek üzereyken kitap okuma serüvenine güzel bir dinlenme durağı. Böyle söylüyorum çünkü Gürpınar olanı olduğu gibi verir; araya ufak ufak mizahlar, mesajlar, anlatılar sıkıştırır. Okurken sanki onunla sohbet ediyormuşuz gibi hissederiz, alır bizi karşısına sanki bir mahalleliyle konuşuyormuşuz gibi anlatır derdini. Bu kitabında da yine halkın dedikodu ve söylentilere ne kadar çabuk kanmasını bir aşk hikayesi üzerinden anlatmış bizlere. Bu eserinin en dikkate değer noktası kadınlar ve kadınların toplumdaki yeri olmuş bence. Daha o dönemden çok güzel değinmiş bu noktalara. Bu konuda hiçbir şey yapmasak bile sadece Gürpınar’ı ve “onun kadınları”nı dinlesek çok şey öğreniriz diye düşünüyorum.