Puan vermedi·172 syf.····Okunma: 26 Ocak 2025 16:11 Ne okuyorum bıraksam mı ile sürükleyiciymiş biraz daha devam edeyim dediğim bir kitap oldu.Kitap oldukça argo bir dile yazılmıştı.Fakat yazara beyin tümörü teşhisi konulduktan sonra karısının geçimini sağlamak amacıyla,bir yıl içinde beş buçuk roman yazdığını öğrenince belki de hayata olan öfkesini topluma,insanlara bu şekilde yansıttığını düşündüm.Fena değildi ama çokta iyi olduğunu düşünmüyorum