·418 syf.····Okunma: 26 Ocak 2025 17:29 Kitap diğer Ahmet Ümit kitaplarına oranla basitti .Pirana ve ketonun bölümlerini severek okudum sadece .yazarın gezi olaylarına değinmesini ve direkt taraflı bir şekilde yorumlama kısımlarını beğenemedim.En azından günlük rutinimden uzaklaşıp biraz kafa dağıtmak maksadıyla elime aldığım romanda böyle bir konuyla kafamın meşgul olmasını sevemedim galiba .5/10