sevdim mi sevmedim mi anlamadığım o kitap
6/10
·376 syf.··
2025 14. kitabı
·
35 saatte okudu
·
Okunma: 26 Ocak 2025 06:38
Çok fazla artıları ve eksileri olan bir kitap. Evet komik evet eğleniyorsunuz ama çok fazla gıcık eden, anlamsız bulduğum yerleri de oldu. Olumlu şeylerden bahsedeyim ilk Kızlar çok tatlıydı onları okurken keyif almayacak insan sayısı bir elin parmağını geçmez bence. Dex’in yanlış eve ilanıaşk ettiği sahne aşşşşırı komikti. Yine Dex’in elbiseyi diktiği sahne çok güzeldi okurken çok hoşuma gitti. Baştaki olay kitabın arkasında da yazan olayda baya kahkaha attım gerçekten çok iyi sahnelerdi. Kızların masalı, Winnie den öğrendikleri büyüyü yapmaları falan kız çocukları ya gerçekten kız çocukları AMAA Kitapta sürekli ama sürekli aynı şeylerden bahsedilmesi beni sıktı. Anladık Dex çok kıllı, çok horluyor bunu sürekli ama sürekli neden belirtmiş yazar anlamadım. Ayrıca kız 22 yaşında adam 34 yaşında. Yaş farkını dengelemek için kızı olgun bir karakter olarak yazıp adamın kelimenin tam anlamıyla “ERGEN” olması hiç hoşuma gitmedi. Ulan eşek 34 yaşındasın insan hiç mi olgun olmaz. Ve bu yaş farkıyla ilgili çevrelerindeki herkesin işte 22-34 28-36 vs vs yaş farklarıyla ilişkilerini yürütebilmelerini zorlama buldum. Aralarında belki bir tane de olsa adamın küçük kadının büyük olduğu bir ilişki görseydik/okusaydık bu kadar batmazdı. Ama yine de yaş farkı 25-30 gibi bir şey olmalıydı bence. Ya da direkt sadece bu çiftin arasında yaş farkı olsaydı. Sanki diğer çiftler şey için yazılmış gibi hissettirdi: oluyormuş işte ne var canım bunda dememiz için yazılmış gibi. En önemlisi adamın sürekli ama o çok küçük dramı yapması.. Abim o zaman en başta kıza yanaşma? Yanaşıyorsan da bir şeyler yaşıyorsanız da bu bahaneyi kullanma. Okurken ay yeter dedim. AYRICA SAYFA 217 KALBİM KIRILDI DEX ÇOK ÜZÜCÜYDÜ
YangınMelanie Harlow · Ren Kitap · 2025581 okunma
·
87 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.