Kitabı bitirir bitirmez hemen görüşlerimi yazmak istedim. Kitapta eksik olan heyecandı bence. ilk kitap olan Öfke Kralı hala benim favorim. Karakterimiz Dominic iş hırsından gözü ne karısını ne de onunla olan ilişkisini görmüyor. Bilin bakalım ne oluyor? Kaybedince kıymet biliniyor. Bu kısımlarda Dominic özelinde tüm erkeklere olan sinir kat sayım arttı aklın nerelerdeydi kaybedene kadar Dominic diye haykırmak istiyor insan öyle bir sinir geliyor yani soldan soldan..ama Ana Huang hala benim bebeğim o tartışılmaz