Kullanılmıyor
@Kullanilmiyor52 · 8yıl
Takip Et
7/10
·
136 syf.
·
Kitabı okudu
·
Beğendi
·
2018 3. kitabı
Kitap güzeldi.Ama beni biraz sıktı.Bitmesi için yalvardığım zamanlar oldu.Ama idam konusunu süper işlemiş yazar.Mahkumun o an be an idam suruklenisini cok iyi işlemiş.
Edebiyat
Bir İdam Mahkûmunun Son Günü
Victor Hugo · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2026
152,6bin okunma
5 beğeni
·
1 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Kullanılmıyor
Gönderi Sahibi
Tabii herkesin fikri farklıdır.Ama ben bu yayından okumadım.
Sıla
Vallahi tam tersine bende her sayfasında keşke bitmese diyordum (:
1