Sait Faik'in okuduğum ilk eseriydi ama bir daha okur muyum sanmam. Kitapta kadınlardan bu kadar çok ve neredeyse hepsinde uygunsuz bir şekilde bahsedilmesi beni çok rahatsız etti hatta bazı noktalarda sapıklık derecesinde olduğunu düşündüm. Kadın annedir, kardeştir, evlattır, eştir. Neden kola takılıp gezdirilen bir parçaymıș muamelesi gösteriliyor anlamıyorum. Evet güzel kadınlar var ama bu güzelliğin insan olduğumuzu çoğu erkeğe unutturmasi üzücü bir trajedi. Kitaba gelecek olursak kisa öykülerden oluşan bir kitap bazı cümleleri anlamak için dikkatli okumaniz gerekiyor. Çok severek okuyacağımi düşünmüştüm maalesef öyle olmadı.