Vi Keeland ‘in sanırım daha önce 6 kitabını fln okudum. Hepsi de bağımsız kitaplardı. En son okuduğum Uygunsuz kitabı da Kitabın konusunu olan (girişi) beğendim. “Uygunsuz” türde davranışlarda bulunması yüzünden işine son veriliyor. “Hakkını” araması bazı komik hallerle de olsa arıyor olması “güçlü kadın” çizimi başarılı bence..Kararterimiz Grant geçmişteki yüklerinin gününe etki etmesine izin veriyor.. diğer kitaplarına göre mizah daha azdı sanki..Ama beğendim yine de önceki kitaplarında daha çok beğendiklerim oldu yalan yok ama yazsıın ya Vii hep okurum memnuniyetle